Du måste vara sjuk. Sjuk, sjuk, sjuk!

Jahopp, då var denna helgen slut och i morrn är det back to school.
Fuck that.
 
Helgen har i övrigt varit himla gedigen,
började fredagen med att fylla i min tatuering, och sen lite mys på stan med Frida.
Kvällen avslutades på Esters i Kungsbacka, och nu har jag insett att jag aldrig mer ska dricka alkohol.
 
Igår mådde jag väl inte som en kung direkt,
så dagen bestod av att spela The Sims och leka med Frida.
 
På Esters vart det en bartender som trodde vi var med i nån Sex And The City-film eller nåt.
Gratis shots och "skräddarsydda" drinkar hela kvällen avslutades med att Frida lipa på stationen.
Och jag däckade på nån random pizzeria. Aldrig igen.
 
Min andra hälft, puss på dig!

Kommentarer
Postat av: astrid

aaw, men jag som hoppats på att du ville festa med mig nångång ju D: ;)

2012-09-16 @ 15:52:06
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0