Festivalkänsla.

Var hos öron-näs & halsläkaren idag.
Så nu har jag fått konstaterat att halsmandlarna ska väck, samt att jag har blåsljud ifrån hjärtat.
Ofarligt eller farligt, det återstår att se. :)
 
Förövrigt så är jag sugen på festival.
Saknar sommaren. Doften av festival. (Eh.. Doften av festival? Wtf?!)
Men fan, festival har en samling odörer av diverse spyor, urin och friterad vagn-mat.
Jag gillar det starkt, så för att inte längta fööör mycket till sommarens tokigheter,
så köpte jag mig en burk ravioli idag - typisk festivalkäk som funkar varm som kall.
 
 
Idag ska vi hedra Cliff Burton - 26 år sen idag.
R.I.P ♥

Kommentarer
Postat av: astrid

ja då är vi 2 som saknar sommaren och som är festivalsugna!!!!

och hoppas det inte är något farligt blåsljud på ditt hjärta!!!!!!!!!!! :O

2012-09-28 @ 18:42:39
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0