Frida Feelgood.

Jobbat heeeela dagen i en affär som varit totalt jävla död alltså.
Varför får inte vi kassörskor också helga vilodagen och vara lediga?
Knasigt.
 
Har i alla fall haft en.. Eh.. Flumkväll (?) med Frida.
Haft allsång till Enya, mediterat till Westlife samt lekt Snooki & JWoww.
Nej, vi är inte "normala", men hur är man då?
Uppenbarligen tråkig som fan.
 
Förövrigt är det skola i morrn, jag orkar inte med skiten och jag önskar jag var ledig i en vecka eller två.
Livet är tufft.
 
 
Idag feelar jag good, så då passar denna låten alldeles ypperligt.

Kommentarer
Postat av: astrid

heheh man ska inte vara normal !! och flumm tillhör min vardag, så jag tycker din dag verkade riktigt nice :P hahah FLUMMIG :)

2012-09-10 @ 21:43:30
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0