Go & gla', kexchokla'.

Nä, jag har faktiskt inte käkat kexchoklad, så där ljög jag lite.
Fast jag och Lovisa käkade choklad med nonstop i, och vi är lyckliga ändå.
Jag är glad att jag har dig, min fina vän.
Kan man ha såhär skoj med lite choklad och Redbull, hur kul blir det inte då i Magaluf ?
Hallåååå, nu hoppas jag tiden rinner iväg till studenten.
 
Förresten så har jag fan inte gjort ett skit idag.
Eller jo, jag har handlat. Och fått min första bonus på mitt första Ica-kort.
Vuxenpoängen bara flödar, känner jag.
 
Och nu ska jag fan lägga mig,
upp och jobba 8.45-18.15 i morrn.
Känns inte alls rockigt, men vafan..
2 dagar i helvetet, sen behöver jag inte sätta min fot där på 2 veckor.
Känns bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0