I don't care - I love it !

Varit i skolan och haft en gedigen "lära-känna-dag" i skolan,
som bestod av minigolf tillsammans med 70 killar. Och jag.
Och nu är jag en hora, slampa, lös, och diverse ord man kan tänka sig.
Sedärja, kan jag hjälpa att jag är ENSAM tjej på hela elprogrammet?
NEJ. Och bara för att man är det, så säljer man sig inte för det.
Det finns en, EN, kille jag verkligen litar på och tycker om till fullo, så varför skulle jag då sälja mig?
Jag är så jävla trött på denna jävla hålan så jag vill bara härifrån.
Nu.
 
Så idag har jag & Frida haft en girlpower-kväll,
bestående av roadtrip samt diskuterat hur killar tänker, om dom tänker.
 
Tacka vet jag bra musik när man är upprörd.
Bra musik som får en att känna sig mer peppad på livet,
och som inte vräker ur sig ord om att man är prostituerad.
 
 

Kommentarer
Postat av: astrid

kom hit, jag saknar dig! jag tror inte så om dig iaf! <3

2012-09-13 @ 22:31:21
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0