Jag HATAR Varberg.

Igår hade jag en gedigen dag, en gedigen ledig dag.
Sov bort halva dagen, lagade mat åt mor och far, och sen var jag med Lovi.
 
Förfestade hemma hos Lovi först, innan vi begav oss in till Sveriges solkigaste stad - Varberg.
Staden där alla krogar, barer och klubbar har åldersgräns - 93, oj så skoj!
Är man 18 får man vara med och rösta om hur vårat land ska styras,
men inte fan får man gå och bli lite full och go på en krog..
Jävla as.
 
Så först fick vi leka surfare nere på hamnpaviljongen och lyssna på reagge,
och sen drog vi helt enkelt till klassiska nyfiket.
 
Jag längtar tills jag flyttar härifrån.
 
Förövrigt fick jag jobba idag, bakfull och bedrövlig.
Men jag tog ett stort steg i mitt liv och ansökte om ett ICA-kort.
Jag är på väg in i vuxenlivet..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0