I <3 Dr. Denim.

Min lediga dag idag - och i morgon blixtvisitar jag Oslo.
Ska bli gediget.
 
Var i alla fall i stan med mamma och pappa idag,
köpte ett par nya Dr. Denim (världens bästa "jeans"!), en soft basic tisha, samt nytt torr schampoo.
Man är i behov av torrschampoo på festivaler, för nästa vecka blir det årets sista festival för min del..
ROCKSTAD FALUN! Eller nä.. Sabton Open Air heter det nu. My ass.
 
Och påtal om festival så var jag inne på systemet också.
Och jag skojar inte, Varbergs snyggaste kille stod bakom mig i kön.
Jag blev lycklig, varm och.. Höh. Ja. Hehe.
 
Nu ska jag i alla fall försöka göra något åt mina hemska naglar,
sätta i mitt löshår, stryka min skjorta inför i morgon och öva mitt norska vokabulär.
Om mindre än ett dygn smäller det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snaaaaart! :D taggar!!!

Oj vad bra du skrev det! Torrshampoo måste jag köpa! :o
Vad blev det för gött från systemet då? :D

2013-08-08 @ 23:39:11
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0