Hola, coca-cola!

Det är söndag, mina vänner.
En väldigt bra söndag, faktiskt.
Får väl försöka summera mina dagar som passerat - jag har varit lite off de senaste dagarna.
My bad.
 
I torsdags åkte jag för första gången i mitt liv dubbeldäckare (!!), och poff så vart jag i Kristiansand på intervju.
Himla trevligt. Awesome folk, awesome buss, awesome intervju.
Riktigt lyckat!
Jag tog även den bastanta bussen tillbaka till Sandefjord, och sen vart det nattöppet på Carlings.
Jag och Pernilla dansade nonstop till 90-tals klassiker och sålde jeans utav bara faan.
SÅ DE SKA VA.
 
 
 
I fredags jobbade jag hela dagen,
sen kom Olivia hit och käkade tacos och jag fick leka frisör igen.
Hihi, gjorde vinröd dipdye på henne, så himla snyggt!
Sen kom Sanna över också, så det var verkligen fredagskooos.
 
 
 
Igår vad det lördag, vad hände då?
Jo, jag jobbade. SURPRIIISE!
Haha, slog in julklappar tills tummarna blödde, var superpepp på allt och BAM så bra det gick.
Kvällen spenderades först med Sanna och Geoffrey, sen åkte vi till Cactus.
Helt okej kväll, får man väl ändå säga!
Traskade hem halv 4 i spöregn, helt nykter och mitt hår blev is.
Så bra slutade den kvällen..
 
Köpte världens snyggaste tröja på Urban häromdagen.. Och igår kom jag på vad Sanna har "hair"-donuts till..
 
Så efter en pretty händelserik vecka har jag inte gjort allt för mycket idag.
Jag, Sanna och Olivia-granne gick en promenad, sen somnade jag.
Söndagar när dom är som bäst!
 
 
Julmust, pasta och 1D-dokumentären. Focking massive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0