Nyp mig i min stjärt, vad händer?!

Vilka sjuka dagar jag upplevt!
Jag har av olika anledningar varken kunnat äta eller sova,
och BAM så får jag ett telefonsamtal ifrån Pirate Rock i Kungälv, och dom säger att jag vunnit en tatuering!
Så på måndag, 23/12, ska jag tatueras - I RADIO!
Ratta in Pirate Rock eller lyssna på webben om nu vill höra mig klaga i några timmar.
 
Pågrund av detta åker jag hem i morgon.. Hoppas jag.
För vet ni vad som sker? Jo, de är storm här.
I morgon är 2/3 färjor inställda som gå till Sverige.
Jag behöver åka klockan 17, är den otur måste jag typ.. Gå.
Nä, de orkar jag inte.
 
Så nu drar jag ner till Colorline och tar ett snack med dom,
ikväll kommer John och Olivia med sushi och jag ska leka frisör.
Lilla-jul i Sandefjord! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0