Sleepless in Sandefjord. - Och VECKANS BABE.

Normala människor brukar vara trötta vid 04.30 på morgonen.
Inte jag.
Jag gick och lade mig typ vid midnatt, somnade runt 6.
Det är hemskt att inte kunna sova!
Att ligga och grubbla, tänka alldeles för mycket, vrida och vända på sig.. Åh, vad är det med mig?!
 
Så idag har jag försökt sova ikapp det jag missade inatt,
det gick inte.. Eh.. Det gick inte alls.
Och snart ska jag iväg på jobb, 18-24.
Wohoe - jag kommer inte alls vara DÖD när jag kommer hem i natt..
Just nu vill jag bara hem.
 
I alla fall, igår glömde jag allt möjligt, faktiskt.
Jag glömde för fan de viktigaste på hela veckan - VECKANS BABE!
Jag är inte mig själv just nu, me so sorri.
 
Så, dagen efter lilla-lördag, och dagen före helg..
Idag ger jag er..
 
CAMERON DALLAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0