Vilken jävla line-up, so far!

Hallå eller,
har ni sett vilka jävla band Bråvalla släppte idag?
Bring Me The Horizon, We Came As Romans, Of Mice & Men, Trivium OCH Iron fucking Maiden.
Helt jävla stört, jag ska dit - ska ni?
 
Men som en liten notis här nu då..
Hilma var här i helgen, och hon åkte hem igår.
Så himla mysigt! Snö fick vi också, så det var massa mys!
Vi chillade hela helgen, i princip.. Jag visade mina frisör-skillz och färgade ombre på henne,
vi kollade på skäckfilm med Geoffrey och Joakim, och vi fikade i stan.
Nu har hon lämnat mig, jag saknar henne redan..
Sånt är livet!
 
Som jag sagt innan så händer det väääldigt mycket saker i mitt liv just nu.
En grej kan jag vara lite sneaky och berätta om..
På torsdag ska jag åka till Kristiansand (Ligger typ 3 timmar härifrån),
och jag ska på anställningsintervju..
Jag säger inte vad det är för intervju, men får jag de jobbet lär jag inte flytta hem till Sverige på ett tag,
+ att jag kommer flytta till Stavanger.
Blev ni nyfikna nu? Mohaha!
 
Hilma hade en liten catwalk i någons enorma skor. Heffaklumpdojjor.
 
Geoffrey visade sina kunskaper i konst.. Eh.. De är en potatis, tror jag?
 
Jag vill också passa på att presentera er för mannen i mitt liv - Cameron Dallas!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Stavanger??!!!? Där bor min boyfriend!!! OMG du måste hålla mig uppdaterad om det där :D :D :D

2013-12-10 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0