Äckliga måndag.

Förlåt för jag inte bloggat under hela helgen,
men jag har jobbat 7.30-18.15 lördag-söndag = Inget kul alls att blogga om.
 
Idag var det dags för den värsta dagen under hela veckan.
4 timmars Digitalteknik B och 4 timmars Cambridge Engelska. Hujedamig.
Dock har jag slitit med att få tag på en grym praktikplats halva dagen,
och jag tror jag fått in en fot på James Rockbar i Halmstad.
Sökte även på massa andra "konsert-place", så jag får hoppas på det bästa.
 
Idag hittade jag även världens bästa hemsida, med massa olika snussorter.
Sen när blev snus som godis?
Hittade massa goda smaker, det fullständigt rinner ur truten på mig!
 
Vanilj och mintsmak, med inslag av smörkola.
 

Lakrits och violsmak.
 
Smak av äpple och kanel.
 
Alltså, detta är värt att döda för.
Snälla, snälla Swedish Match.. Jag fyller faktiskt år på lördag.
Skicka mig en stock med vardera smak, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0