Hej, underbara fredag.

Äntligen fredag!
Helslapp dag i skolan, världens flow med projektarbetet och jag är jävligt nöjd so far.
Känns som jag kanske klarar den biffen också, trots allt.
 
Idag är det ju fredagen före mina jobbdagar, vilket innebär familjetraditonen;
Mat, Postkodmiljonären, guacamole och På Spåret med mamma och pappa.
Kalla mig gammal och keligt, men det finns inget bättre än att bara ta det lugnt innan man ska jobba.
 
Påtal om ingenting så fick jag hem lite nya, fina saker idag, som jag beställde i onsdagskväll (!!).
Snabba leveranser är fan det bästa jag vet.
 
 
De ena paketet innehöll två nya töjningar, 12 mm.
Hmm.. 12 mm har gått fort att töja, undrar om man ska satsa på 12 mm till, för att riktigt jävlas med mamma? ;)
(Spiralen kostade 39 kr på rea, och silicontunneln kostade 35 spänn.)
 

De andra paketet innehöll mitt superfina Iphone-skal!
Gjorde ett eget på www.caseapp.se, 299 kr dock.. Men.. snyggt blev det!
 

Okej, man kanske inte ska tipsa om nikotin, men detta är det godaste snus som finns!
Lafayette Street smakar helt seriöst tandkräm. Snusar du, köp det!

Kommentarer
Postat av: Karolin

piercing.nu's slogan "Vi fyller dina hål".. jag vet inte om jag tycker den är bra eller dålig,. eller hilarious

2013-01-11 @ 23:25:31
URL: http://karolinhannah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0