Ingen mer BMTH.

Okej, nu har jag märkt att de senaste femtioelva inläggen har endast handlat om:
1. Bring Me The Horizon.
2. Hur snygg Oliver Sykes är.
3. Bring Me The Horizon.
4. Någon låt med Bring Me The Horizon.
 
Ehm.. Tja, jag har väl haft lite bloggtorka, om man säger som så.
Jag får be om ursäkt.
Så nu gör jag det.
Förlåt.
 
Men om ni vill veta något så ska jag till min gamla skola (Buaskolan),
och introducera årskurs 9 om elprogrammet.
Usch, jag är faktiskt nervös.
Tänk om jag säger fel och råkar säga "Hej, ni vet vem jag är. Jag heter Frida och går industri."
Hua.
Jag vill inte ens tänka den tanken..
 
Så nu ska jag dricka någon rabarber-cider och fortsätta med mitt lilla tal.
Önska mig lycka till!
 

Här har vi elprogrammets stoltheter, 10ECC.
Ett litet smakprov på godbitarna ifrån el. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0