Jag har gjort det... IGEN!

Igår var det dags för den efterlängtade konserten med Asking Alexandria på Brewhouse.
Kom till Göteborg vid 18, checkade in på Gothia Towers, drack lite vin med Rebecca och sen stack vi.
 
Ganska mycket folk, 70 % av killarna var svin snygga, svin nice musik, och jaa..
Allting var jävligt gediget helt enkelt.
 
Och som om inte det var nog, så stöter jag på Asking Alexandrias tour manager vid merchen,
och vad gör han?
Jo, ger mig backstage-pass för jag var jävligt snygg.
Ja, ni läste rätt, jag fick backstage-pass - IGEN!
(Bara för att jag var snygg.. Hmm..)
 
Så kvällen/natten spenderades med Asking Alexandria, öl, lite crew-snubbar, någon dude ifrån While She Sleeps,
och sen avslutade vi detta kalaset med donken på hotellrummet.
 
Ja, jag är världens lyckligaste tjej!
Jag förstår inte hur man kan ha sån jävla tur.
 
2 anonyma tjejer, redo för lite röj!
 
Fick skiiiitdåliga bilder ifrån Motionless In White, men några är det ju.. Eller ah, man ser publiken. Och rök.

Passade även på att säga hej till keyboardisten i Motionless in White!
Fick världens mysigaste kram, och så signa han min heliga arm. Gulle!

Sen vart det dags för Asking Alexandria! Fyfan i helvetes jävlar vad bra det var!

KOLLA! Gruppbild! Träffade ett gäng sköna brudar backstage, så vi ville föreviga detta ögonblick togheter.

Men jag vill bara påpeka att jag stod jämte Ben fucking Bruce. BEN BRUCE!

Lite smygfoton ifrån deras turnébuss... Scchhh, säg inget..
 
Det bästa köpet ever - donken halv 4 på morgonen.
 
TACK SOM FAN ALLA INBLANDADE FÖR DENNA OTROLIGA KVÄLL!
Jag kan inte fatta att jag upplevt detta.. 2 gånger.
Och till While She Sleeps-gitarristen och Cameron - självklart ses vi igen! Säg bara till ;)

Kommentarer
Postat av: melinda

Åh fy fan vad awesome!!!! :D

2013-01-28 @ 16:39:49
URL: http://fckingcrazy.blogg.se
Postat av: Anonym

Heheh du är en lyckligt lottad brud med galet mycket tur gullet!!!;)))

2013-01-28 @ 17:46:04
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0