Jag har världens bästa praktikplats.

Igår gjorde jag mina första timmar på Sveriges ballaste praktikplats - James Rockbar.
Skön musik, sköna människor, skön lokal, skönt med fritt i baren, skönt med rökning inomhus..
Tja, vad ska man säga?
I'm in heaven!
 
Och som det inte redan var nog med himmelriket,
så ska jag äntligen få se 2 utav mina favoritband i Göteborg i morrn -
Asking Alexandria och Motionless In White.
 
Alltså, jag är så lycklig nu så jag vet fan inte vart jag ska bli av.
Herregud, får mig ur denna sjuka tripp!
Fast nä, först ska jag käka räkmacka på Gothia Towers.
SEN kan ni ta bort mig.
Eller nä.
 

Fick hem min nya tröja (+ lite mer hårfärg) ifrån Shock idag.
Jag gillar den.
 

Sånt här gör mig lycklig.. I morgon, mina vänner..
I morgon befinner jag mig på en utav de fetaste spelningarna ever!
 
Och okej, jag måste erkänna.. Jag blev lycklig när jag läste detta!

Kommentarer
Postat av: hilmaa

Men absolut finis! Kanske inte bli någon gymnastik tävling för mig nästa helg.. Krångel med licens och grejer. Taco & filmmys i så fall?

HA DET SUPERKUL NU! <3

2013-01-27 @ 17:49:53
URL: http://www.hilmanilsson.blogg.se
Postat av: Emma

du har sjukt fint hår!

2013-02-12 @ 01:49:44
URL: http://Giiru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0