Leverpastej & Så ska det låta.

Jag ska aldrig dricka alkohol igen..
Men tack för igår mina små töser, jävel vad skoj vi hade det!
Och helvete vilket drag det var på "Pärlan", som fjortisarna säger.
 
Så idag har jag inte gjort allt för mycket.
Umgåtts och pratat skit med min "flickvän", gjort manikyr på den lilla snobben,
samt käkat en glass på donken.
En mysig söndag, helt enkelt.
 
För att fortsätta mysfaktorn ska jag nu göra ett gäng mackor med ett fett lager leverpastej på,
medans jag kollar på "Så ska det låta" med mamma.
 
Trevlig söndag, mina vänner.
 
 
Idag hade jag och Frida förövrigt en förkärlek till Tommy Nilsson.
Jag vet inte vad det var i våran glass.. Men kära blev vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0