Lite bitter på det mesta..

Om någon blir borttagen som min såkallade "vän" ifrån Facebook, ta inte illa upp.
Lär er utav det istället, för blir ni det, så är det för du är en jobbig person.
För att du:
1. Söker uppmärksamhet, dvs en "likesfiskare".
2. "Gillar" massa såna där "One like, one pray". Okej, folk slutar inte dö bara för att du gillar en bild på Facebook.
3. Tigger "likes" för att lägga upp en video där du sjunger.
 
Helt seriöst.. Vill du sjunga, och visa det för allmänheten, JUST DO IT!
Helvete, jag börjar bli tämligen trött på att allting kretsar kring Facebook just nu.
Att folk inte kan ringa/smsa mig längre, utan skriver på Facebook.
"Ring mig när du ser detta, puss."
Jaha? Du kan inte ringa själv, om det är viktigt eller?
 
Visst, det är smidigt med sociala medier, men jag börjar tycka att allting spårar ur mer och mer.
Och det är #cutforbieber, vafan är det för jävla trams?
Snubben rökte på, so what?
Det är ju i stort sett lagligt i USA, 99% kommer nån gång testa det ändå, OCH!
Är man känd kanske det är skönt att komma ifrån verkligheten lite.
Komma ifrån alla dessa skrikande fjortisar.
 
Jag vet inte, jag är lite bitter just nu känner jag.
Förlåt.
 
Jag använder mig mest utav Twitter just nu, så ni kan följa mig där tills jag lugnat ner mig ang. facebook-hysterin.
@GenerationWiild heter jag där. (Ja, det är efter Crashdïets låt.)
Jag har även Instagram, men jag förstår mig inte på det riktigt..
@Psychosociial heter jag där. (Ja, det är en låt med Slipknot.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0