Rotfyllning? FUCK THAT!

Slutade 11.15 idag,
för jag fick akuttid hos tandläkaren.
Har ju gått och lipat i en vecka nu pga av min tand, lipar mer nu efter jag vet vad det är för fel.
Eller ah, vet och vet..
"Vi avvaktar och ser, vi skriver ut lite bakteriedödande munskölj, men vi tror dessvärre att din nerv är död.."
Om jag måste pilla med nåt i munnen igen så kommer jag dö.
Just sayin'.
 
Så sen åkte jag hem till Frida, för att prata av mig lite.
Lagade lite mat till mig
(bloggare som jag är så får jag väl framstå som nyttig, då jag faktiskt åt bladspenat,
avokado, minimajs, tomat och tonfisk.. JÄVLAR vad intressant det var, va?).
Sen åkte vi hem till mitt place, gjorde negerbollar, och däckade på soffan.
 
Helt okej dag, trots att jag numera har tanläkarskräck.
Dags att avsluta detta på bästa sätt - i badkaret.
 
Tjillivippen!
 
Photo: Förlåt för jag somnade lite på soffan innan.. Det var skönt. Att somna bredvid sin "flickvän"..
Haha, puss på dig min goding! 

(Hur gick det med stolen, btw?)
Här trillade Frida av stolen, för hon skrattade så illa.
Ja, hon skrattade så illa så stolfan gick sönder.
Då satte jag en tomat i halsen.
Anteckna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0