Shoppiiiing!

Igår började skolan.. Egentligen.
Jag tycker dock det är trevligare att shoppa i Halmstad,
så jag och Hilma spenderade våran dag där.
Supermysigt, älskar den staden!
Tack så mycket Hilma, detta måste vi göra om! :)
 
Rea på Glitter är aldrig fel, enorm ring för 60 spänn!
 
Örhängen, armband + en skjorta (som inte hamna på bild) fann jag på rea avdelningen på Bik Bok.
 
Har läääänge letat efter blodrött nagellack. Hittade det på H&M för 30 kr.
 
Mascara, torrschampoo (samma märke som mitt bästa hårspray!!) samt volympuder,
det kosta fan skjortan på Åhléns.. Typ 300 spänn. My God.

Kommentarer
Postat av: belaland.se

jag handlar alltid hårspray och hårfärger på willys. det kan fan skilja minst en femtiolapp på det istället för att handla på tex åhlens. fattar inte hur de kan med att ta såna jävla priset. de rånar ju folk.

2013-01-09 @ 21:59:55
URL: http://belaland.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0