Toodles. #jaghatarboråsare

1. Idag fick jag det bevisat; Boråsare ÄR dumma i huvudet.
2. I morgon åker jag till Bråvalla. Taggad som ett arsle.
3. Mitt hår är nyduschat - Jag är fräsch för första gången på väääldigt länge.
4. Ta inte mina hashtags allt för seriöst.
5. Idag var det fotografering med finfina Cherry på schemat. Kände mig som en modell i en timma.
6. Nu ska jag hålla käften och packa.
 
Ha det fett awesome alla, för guess what?
Jag kommer ha det hyffsat jävla nice på Bråvalla.
Peace out!
 
(När jag ändå manglar på med massa Frida-pics, så får ni en till. Denna har dock Evelina tagit, 9/6-13.)
 

Kommentarer
Postat av: astrid

FINIS! HA DET SÅ JÄVLA NICE NU PÅ BRÅVALLA! ÖNSKA JAG MED SKULLE DIT! MEN VI ÄR VÄLDIGT NÄRA VARANN NU IAF! BOR BARA 3 MIL DÄRIFRÅN ;D

2013-06-26 @ 13:36:17
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0