#vigillarhårdakillar

HEJ.
 
Jag har haft en helt störd helg, och jag har massa bilder som ni skulle fått sett i detta inlägget...
Men de är Wallander på TV för tillfället så ni får se de i morrn istället.
 
Och i morrn så jobbar jag förövrigt 14-21.15. Inte alls kul.
Jobbar på tisdag också, men sen på onsdag åker jag till Bråvalla så vafan...
De går fort!
 
Nu är de bara ca. en vecka kvar tills Metaltown också - är så galet taggad!
Vet inte vad jag ser mest fram emot, att få träffa Alice och Melinda igen, eller att se alla banden?
Kluven som fan - men fyfan vad kul det kommer bli.
 
Nä, nu vet ni att jag lever.
Och nu ska jag käka chips.
Peace. Maise. Dansksommarpojke. Adjö.
 

Kommentarer
Postat av: hilmus

#dansksommarpojke#som#lökar

2013-06-24 @ 10:02:30
URL: http://www.hilmanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0