God dag.

Sitter i skolan och går igenom en massa prov.
G+ och VG. Wohoe. Varför kunde jag inte prestrera lite bättre i årskurs 1 och 2 också?
Ung och dum, var jag!
 
Idag är det förövrigt också lite halvkallt ute, typiskt att det ska vara så när jag är ledig i helgen.
Någon vill mig nåt illa - men vem den personen nu än är säger jag bara.. Tji fick du!
Om 8 dagar sitter jag på planet, mot varmare breddgrader... Mot Ayia Napa!
Jag är så galet taggad så det är inte sant!
 
Så idag ska jag tvätta kläder jag ska ha med mig, skriva packlista och börja fixa i ordning allting ordentligt.
Tiden bara rinner iväg, och nästa vecka hinner jag verkligen inte med nåt annat än de sista i skolan.
 
Tråkigt och övervuxet inlägg, så nu ska jag hålla käften,
kila över till komvux, skriva mitt näst sista prov och sen drar jag fan hem.
 
Kärlek och fred!
 
Bild på mig & Elin när vi var påskkärringar i typ.. 4an? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0