Finally!

HEEEY!
Haha, sisådär 3 dagar senare kommer här en liten update ang. förra helgen..
1. Jag såg We Butter The Bread With Butter.
2. Jag var i Liverpool och kollade på fotboll.
 
Bara massa skoj tänker ni, men icke sa Nicke.
Fick ju reda på att jag har njurbäckeninflammation förra veckan,
och igår ringde dom och sa att jag inte svarat på medicinen.
Skitkul, måste åka hem till Sverige på söndag - igen.
 
Nog om det - jag har en massa bilder att visa.
Enjoy!
 
Sångaren (no fucking idea om vad han heter, probably nåt tyskt) var så inihelvetes snygg.. Galet.
Okej, fine, jag vet. Bilderna suger - men spelningen var på Fängelset i Göteborg. Vad ska man förvänta sig?
Well well, jag fick åtminstone träffa bandet, tog dessvärre bara kort med basisten och gitarristen. Wihoe!
 
Efter en natt utan sömn åkte jag, pappa och ca 65 andra gubbar till Liverpool för att se dom krossa Fulham.
Och det gjorde dom - hela 4-0 blev det. Den lyckan går inte att beskriva, så jävla mäktigt!
På söndagen skulle Glenn Hysén ge oss en "rundvandring i Liverpool". Vi gick på barrunda, istället..
Vi var även på Beatles-muséet!
På damtoaletterna på någon random pub så har dom 2 dass i samma bås - jävligt smart faktiskt!
Well well, hamnade i GT gjorde jag också..
En sån lycka, en sån resa, en sån vacker karl.. Så jävla fett - tack som fan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0