Vad gör jag uppe nu?

Klockan är fan 01.41, och jag är vaken.. Vafan?
Gick ut och gick med min granne Sanna vid 23.30, och ah.. Jag har inte riktigt orkat ta mig in i duschen än.
 
Sitter i alla fall och har supermys med Peru, Beige-Brallan och Joakim framför FIFA just nu.
Visst, det låter skittråkigt, men nu lär vi verkligen känna varandra och vi kan skratta tillsammans.
Så himla kul - det är såhär ett kollektiv ska vara!
 
I morgon tänkte jag i alla fall fara ner till stan och kolla in världens bästa Second Hand affär,
har man inte råd med nya kläder får man helt enkelt vara unik och köpa begagnade.
Finns så jävla mycket snygg på second hand - och man kan skaffa sig en så himla egen stil.
Gotta love it.
 
Nä, nu är det tyvärr min tur att visa mina "skills" i FIFA.
Eh, jag kommer nog ha sönder vårat PlayStation, men vafan.. De får dom tåla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0