Besökt grannbyn.

Tjolahopp!
 
Idag är det en riktigt kylig höstdag här i Norge, och jag har spenderat typ halva dagen på en buss. Mysigt.
Jag har nämligen varit i Tønsberg (som är "grannby" till Sandefjord) för att fixa grejer på Skattekontoret.
Så om 14 dagar är jag nästintill norsk, faktiskt.
Då har jag D-nummer, Skattekort, norskt telefonnummer.. Massa vuxna och tråkiga saker, i princip.
 
Ungefär så ser mitt liv ut här just nu. Vuxet.
Har jobbat måndag & tisdag, och det är så jävla mycket roligare när man börjar lära sig kollektionen och alla jeans,
så man verkligen kan gå fram till en kund och erbjuda en förbannat bra hjälp.
(Dessvärre verkar dom vara lika dåliga på svenska som jag är på norska.. Kroppsspråk is the shit.)
 
Hur är det i Sverige?!
Börjar det bli kallt?
Lyckos er att det kommer så jävla många bra band och lirar hela jävla vinterhalvåret så ni har nåt att roa er med.
Jag ska i alla fall gå ut och ta ett bloss tänkte jag.
Peace!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0