Best of Paul!

Om ni inte märkt det sen tidigare så är jag ett enormt fan av Torka Aldrig Tårar Utan Handskar,
jag är också väldigt insatt i HBTQ-rörelser och liknande för jag tycker att det är så bra att dom finns.
(För att förtydliga - NEJ, jag är inte homosexuell.)

En utav mina närmsta vänner är homo, och han är en sån jävla fin människa,
och jag tycker det är så sjukt att HBTQ-människor blir behandlade illa än idag, det är för fan snart 2014.
 
Pågrund av allt detta blev Torka aldrig tårar en stor favorit hos mig,
och Paul är den som ligger mig närmst om hjärtat.
Fann en "Best of"-video på Youtube med just Paul, och jag måste bara dela den med er!
 
 
"Vill du ha kaffe, vin, Gin och Tonic? Eller du dricker kanske inte om du är kristen?"
"Jo, kaffe tack."
"Vackre unge man, för dig gör jag vad som helst - men inte kaffe, för det hinner jag inte.
Det blir sprit eller ingenting!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0