DE ÄR LÖÖÖRDAAAG!

Åh, så jävla skönt med lördag!
Perfekt höstkyla ute, solen skiner och jag är ledig.
Himla skönt, så jag och Olivia ska ner till Hvaltorget och mysa lite,
och köpa varmare kläder. Det var ju fortfarande sommarvärme när jag flyttade hit..
 
Ikväll är i princip hela kollektivet på andra håll,
så ikväll ska jag jobba hemma med externa och interna varor så allting sitter som ett smäck,
och sen ska jag fortsätta mitt Beck-marathon.
 
Hur är allting i Sverige?
Någon som ska kolla på hockey ikväll?
Håll mig uppdaterad, vänner!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sibba

Åh vad jag gillar ditt hår! Jättefin färg! :)

2013-09-29 @ 23:21:33
URL: http://sibba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0