Godkväll.

Var vaken till halv 7 i morse, klev upp 10.40.
Insåg att jag inte var hemma och blev lite orolig,
upptäckte snabbt att det var i Elins lillasysters rum jag befann mig i.
Fyfan, jag hatar seriöst krogen.
 
Så idag har jag varit jävligt mör, inte åstadkommit ett skit mer än att jag somnade vid 3 och vaknade vid halv 6.
Hade önskat att det var en såndär dag när man bara ligger på soffan, äter chips och tycker synd om sig själv,
men istället ska jag till Derome/Veddige/vartfanjagnuska på 20 årsfest..
Ska bli kul, men ikväll är jag straight edge, orkar verkligen inte hålla på att dricka. Man får ju bara ont i magen.
 
I morgon ska jag dessutom handla massa mat och skit som jag ska ha med mig till Norge,
för på måndag styr jag kosan mot Sandefjord på heltid.
Ska bli så jävla spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0