Här sitter la jag.

Befinner mig just nu i Sandefjord och har precis varit på mitt blivande arbete och fixat lite.
Herregud, om 6 dagar är jag anställd på fucking Carlings. På riktigt.
Åh, jag är så glad!
 
Men fyttifan vad grejer det är som ska fixas nu när man ska flytta och ha sig!
Massa skatteskit, norskt banknummer, norskt personnummer, en jävla massa piss. Typiskt.
 
Sitter just nu i Olivias lägenhet och väntar på att hon ska komma hem ifrån sitt jobb så vi kan fixa lite tacos.
Har inte ätit ett skit på hela dagen eftersom det är så förbannat dyrt i Norge, så nu börjar jag bli hungrig fan.
 
Nä, i skrivande stund blev jag ännu hungrigare. Och känner mig mer ensam än vanligt.
Så nu går jag och lensar Olivias kylskåp i jakt på nåt ätbart,
och ni får roa er med lite Enter Shikari.
 
Hemma på fredag igen - flyttar upp på måndag.
Är det någon som känner "fan! vi måste ses innan du drar!", smsa så ordnar jag det!
Rock on!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0