Lever jag med miljonärer, or what?

Sitter med min roomie + 2 grannar och "lär känna varandra".
Vi börjar prata om jobb och skola och så, och så frågade dom mig en massa om Carlings,
och dom sitter och hackar ner på affären som fan och säger att det är så dyrt och vise versa.
 
Sen började vi prata om deras pilotutbildning, och allt som allt kommer de att kosta över 800 000 norska kronor.
Vänta, va?
Var det dyrt med 1300 spänn för ett par jeans, när du betalar nästan 1 miljon för att vara nära döden?
 
Vi har inte direkt samma värderingar, märker jag här.
Jag personligen hade ju satsat på ett par fräscha byxer som håller länge,
än att dö i ett flygplan..

Kommentarer
Postat av: Melinda ♥

sv: Skulle vara sjukt kul att åka till norge och kolla på ghost med dig! Men frågan är om jag har råd, eller kan åka iväg.. annars får du ta och komma hit och gå på ghost med mig och Alice och ta en utekväll efteråt!!

2013-09-19 @ 21:01:10
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0