Love is blind - you better let me in.

Sitter återigen ensam i Olivias lägenhet och har absolut noll att göra.
Har fixat Manpower och allt sånt där, så vafan ska jag göra nu?
Funderar på att gå ut och gå, och sen städa och laga mat åt henne
- hon är snäll som låter mig bo här när jag är bostadslös liksom.
 
Inatt var vi i alla fall ute på "spökrunda" i någon skitläskig skog med Olivias jobbarkompisar.
Det var väl trevligt att bekanta sig med nytt folk, speciellt när alla kommer ifrån olika ställen!
Varberg, Kristianstad, Halmstad, Västerås, Stockholm.. Så himla kul!
Vi gick i alla fall omkring i den där jävla skogen halva natten och skrämde upp varandra,
klättrade på berg och hittade den bästa utsikten över hela Sandefjord.
Awesome!
 
Innan vi begav oss ut i skogen var vi på Hvaltorget en sväng,
och sen åkte vi hem och käkade tacos.
 
Nya brallz jag köpte här i Sandefjord. 1 meter gren och as gött material.
Nya favvisarna!
 
Utsiktsstället. Så jävla fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0