Sura norrbaggar och tät i näsan.

Igår, perfekt tajming, vaknade jag med världens förkyldning.
Till råga på allt så spöregnade det när jag skulle till jobbet,
så på min första dag på jobbet såg jag ut som en dränkt katt.
Jag hatar Norge.
 
Idag skulle jag ringa till Tönsberg och fixa mitt D-nummer, så jag kan få mitt bankkonto, så jag kan få mitt anställningskontrakt, men utan kontrakt får jag inget D-nummer.
Alltså, vafan är detta för jävla ap-land?
Jag hatar Norge.
 
Nä, nu är jag jävligt upprörd så därför går jag ut och går, hittar ett jävla apotek,
och går hem och lägger mig igen.
Jag hatar Norge.
 
 
Nåt jag verkligen INTE hatar just nu är Bring Me The Horizon.
Fina pojkar, nu har ni gjort videos till mina favoriter ifrån Sempiternal.
Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0