sverige!

Är hemma i Sverige fram tills på torsdag - så himla skönt!
Så nu när jag är hemma på vardagar ska jag uträtta massa tråkiga grejer, och spendera massa pengar.
 
Idag när jag kom hem åkte jag direkt till världens värsta ställe - ungdomsmottagningen.
Nej, jag har varken aids eller herpes, men vafan.. Ni kan ju få tro det i alla fall, lite spänning i vardagen.
Just nu har jag dessutom precis pungat ut massa pengar på massa löshår,
och så beställer jag tack-kort sen studenten.. Bättre sent än aldrig?
 
I morgon ska jag åka iväg till Kungsbacka och köpa mig ett par varmare skor än converse,
vintern är påväg till Norge och ett par tygskor är inte allt för värmande i bitande kyla.
Ska dessutom införskaffa mig massa stora, stickade koftor man kan mysa ner sig i på jobbet.
Så ja, i morgon går väl de sista kronorna på min sista Ica-lön åt, och sen är jag fattig igen.
Smällar man får ta!
 
Ville i alla fall meddela att jag har några fria luckor nu i veckan,
så om ni känner att "fan, Frida.. Vi bör ses innan du drar!" så är det awesome om ni känner så,
släng iväg ett sms and I'll see what I can do.
 
Nä, nu ska jag mysa med min katt och min mamma.
SPELA SHORELINE.
 
 
helt klart den bästa låten som någonsin har gjorts i svensk musikhistoria.

Kommentarer
Postat av: astrid

miss U! <3

2013-10-06 @ 13:59:13
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0