Tack och hej, Frida.

Igår var det "personalfest". Nej, inte på Carlings utan för "oss" på Ica.
Känns skumt att inte jobba där längre, men det känns dock mer skönt än skumt.
 
I alla fall, igår firade vi att juli hade gått så bra, och tackade av mig och alla sommarjobbare,
så vi började kvällen på Invito med god mat, en massa vin och lite skumpa.
Gick vidare till Grappa, drack mer skumpa och grogg, sen Oscars där alkoholen flödade..
Jag blev trött på alla alkisar och gick till Black Pearl iställer där Elin och Lisa befann sig.
 
OCH MINA VÄNNER!
När jag väl var på Black Pearl får jag syn på den mest vackra man i Varbergs kommun, jag svär.
Han var så fin. Åh, jag blev nästan kär.
I alla fall, han hängde med oss resten av kvällen, mycket trevlig man,
och sen ville han att jag skulle med på efterfest. Jag blev helt varm i kroppen, tills han säger att den är i Veddige.
Jag åkte hem.
 
Åh, jag är så upprörd.. Vad skulle jag hem och göra?
God dammit.
 
Nä, nu blir det The Big Bang Theory (min nya drog) och chips.
Jag gillar söndagar.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging! ;*

2013-09-02 @ 21:42:45
URL: http://nattstad.se/rockasta
Postat av: Anonym

Snygging! ;*

2013-09-02 @ 21:42:47
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0