Intervju, lön, shopping, Sanna har flyttat, dag mitt i veckan.

Tjooodefrittanlej, HEJ!
 
Jaha fan.
Onsdag. Dag mitt i veckan, hur fan ska man må liksom?
Jag känner mig icke utvilad, dvs trött.
Jag känner frustration och nervositet.
Jag känner mig jävligt sugen på glass också, suger att bo en bit ifrån affären.
 
Men ja, idag 05.11 väckte min lilla parasit Sanna Rohlin mig - och nu har hon lämnat mig och Sandefjord.
Hur trött jag än var på att dela säng med den lilla pissmyran så kan jag inte sluta sakna henne.
Vad som än hände fanns Sanna där, vi kunde ta skitlånga promenader mitt i natten för vi aldrig kunde sova.
I 7 månader har hon alltid funnits hos mig och nu är hon uppe vid gnällbältet igen. Damn, girl.
 
 

Och idag 14.30 skulle jag egentligen befinna mig på intervju för assisterande butikschef,
men 15.00 kom min chef. Ja, han är ju lite vimsig den lille skäggiga pojken, men what to do liksom?
Jag kunde lugnt och tryggt prova snygga Vans hos snygga Stian på Urban istället, så saken va biff ändå. Heh.
 
 
 
Egentligen skulle jag ju lagt in massa bilder på det jag shoppade idag,
men alltså.. Nej, det får bli 2 inlägg + värsta låten istället.
Förstår inte hur mina inlägg alltid lyckas bli en kilometer långa, hur bär jag mig åt?
I suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0