Kunde inte låta bli.. (a)

Jahopp, ännu en dag på stan idag,
dock kände jag mig duktig, för jag köpte endast.. Eh.. Typ.. 4 saker! :D
Hittade även min söta lilla classm8 David Neråfors i en affär,
och gissa om världens bästa Frida hittade sjukt snygga saker till honom? :)
Hihihi, jag tycker om dig David ! :) ♥



Nu så ska jag fixa pics på ALL min shopping de senaste veckorna (om jag kommer ihåg allt jag köpt),
och så ska jag plugga elektronik hade jag tänkt på.
För en gångs skull ska jag försöka kirra ett vg i något elämne,
så lärarna fattar att jag inte är helt behind the flöte.
Avslutar kanske kvällen med en promenad med Loviiiiisaaa Anderssooon ! (: ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0