Nackspärr!

Haha, varit sjuke dålig på att uppdatera,
och jag har en jävligt bra anledning till detta.
Jag har/haft nackspärr,
så jag har endast kunnat sitta upp i soffan sen i måndags,
men nu känns de bättre och jag är på fötterna igen! :D

Så ja, som sagt har jag inte gjort ett piss sen i måndags,
så jag har egentligen inget vettigt att skriva?
Ville nog mest lägga in detta lilla inlägget och visa att jag så gott som lever :)

Måste bara berätta att igår när jag satt och sov på soffan så drömde jag en helt sjuk grej.
Drömde att jag hade barn?!
En sjukt söt liten bebis som aldrig gnällde eller något..
Sen när jag vaknade, kollade jag mig omkring,
och insåg att den übersöta ungen inte fanns kvar,
då började jag nästan lipa.
 Allvarligt, jag, JAG, blev besviken för att de bara va en dröm?
Skjut mig.

Dag 03 – Saker jag älskar att göra
Jag älskar att göra så satans mycket saker,
och de skulle ta upp alldeles för stor plats om jag skulle skriva ner allt,
så jag kortar av allting och skriver ner några bara (:

1. Spela golf. - finns de något bättre än en tidig sommarmorgon, skit bra väder, och en perfekt runda?
2. Leka med kompisar - De är bland de bästa som finns, särskilt om man har såntdär flipp, haha!
3. Dansa - har dansat sen den dagen jag fyllde 6, och nu är jag 17 år. de finns inget bättre!
4. Sminka/fixa hår & naglar - fjortisdays något jag alltid tyckt om, haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0