Satfläsk.

Böööh, jag är så grymt äckligt trött hela tiden,
och egentligen ska man ju ser fram emot helgen,
men icke sa nicke! Inte fan får man sovmorgon då heller,
nä då äre kyrka halv 9. Niiiice!
Får väl tagga att jag är ledig nästan ett helt lov iaf,
ska jobba 2 dagar på lovet,
sen ska jag fan sova bort hela lovet.
Har dessutom fått löneförhöjning, är så grymt glad!
Efter sommaren blire massa skit som ska inhandlas! :D

Idag så har skoldagen varit väldigt lugn,
började med en slapp engelska lektion,
som följdes upp av ett cp svårt matteprov.
Sen vart de ellära, håltimme och sen svenska.
Gick ner på stan en snabbis, köpte chailatte och sen träffade jag Tilda :)

Kom hem vid halv 6, la mig och sten sov till 20 över 7,
och sen åkte jag till Värö Församlingshem för att planera shit.
Nu är jag hemma, är trött och sur som ett as,
så tänkte gå och sola och kolla på någon trevlig skräckis.
Joina? 0703024894! ;)

Dag 04 – Det här åt jag i dag 

Började med frukost -
1 glas O'boy
 1 glas Proviva (bra för magen!)
2 st rostade mackor

Skolmat -
En halv, äcklig potatisbulle med morötter i.

Köpte en chai latte på Espresso House.

Middag -
1/2 portion ravioli
5 minimajsar
1 knäckemacka
1 glas mjölk.


Jag har denna snygga människans nummer, mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0