Shopping!

Va och shoppade idag och sen så käkade vi några stycken på Sakura Thai.
Mys va de, och ev. bilder på min shopping kommer imorrn när jag är på bättre humör.
Dock är jag fortfarande osäker på storleken på mina byxor,
och tröjan har jag inte provat än,
så kanske byter allt på måndag?
Jag veeet, jag har alltid beslutsångest..
Måste köpa skor oxå.. och en bikini..
Jaha, då blir de shopping på måndag oxå, niiice ;D

¸,ø º° PIERCING NÅLAR 1.6 MM 4 PACK  °º ø,¸
Lite piercing nålar ska jag nog klicka hem imorrn,
19 kr, 1.6 mm! :)


En bikini överdel, heeelt okej !
79.90, H&M ! :)
(klickade just hem denna och lite till.. ;D )


apropå klicka hem.. check thos out.. ;D



Kommentarer
Postat av: emma

skit snygg bikini :)

2011-05-07 @ 10:30:11
URL: http://emmaliljeflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0