Totalt jävla stendöd.

Tuff helg bestående utav benhinneinflammation, Warbergsspel,
köttande mot bitchiga fjortisar, tigerbalsam,
fest i Himle och alldeles för tidiga samlingar..
Men trots allt va helgen lyckad,
dock inte lika kul att åka ur i kvarten - efter straffar!
Så vi slutade på fjärde plats,
så nu äre tack och hej innebandy, och hej och hå till boxning! (:

Just nu så ska jag duscha,
sen ska jag rinna ner i sängen och ta ikapp dom timmarna jag missat i sömnen.

Dag 02 – Min tro 
Ska jag va ärlig tror jag på de mesta.
Gud för mig är en snubbe som levde för ett x antal år sen,
som softa lite och tog allt jävligt passivt,
och sen så har allt blivit lite förvrängt, och sen avslutades allt med en bok - Bibeln.
Men enligt mig får man tycka som man vill, tro vad man vill.
Jag tror på tomten, på spöken, på Big Bang, och min Gud är Marilyn Manson.
Sen tror jag på de viktigaste oxå - mig själv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0