Ååååååh, fruntimmer?!

Längesen jag va såhär trött faktiskt.
Hade nästan glömt av hur de känns att vara trött. Nu blev jag påmind.

Men ja, efter en natt utan nån sömn över huvudtaget har jag överlevt en måndag i skolan.
Har endast haft ellektioner idag, vilket vart lite smådrygt sådär, men men.
Sen va jag och Lovisa på stan och köpte biljetter till RHCP ! :)

Just nu kollar min familj på Robinson, och de va typ ett killag och ett tjejlag.
Tjejerna va ju fan dummare än tåget, for real.

Bilder på de jag köpte på Kungsmässan.. (:

Leggings, 199 :-, Gina Tricot


T-shirt, 99 :-, Gina Tricot

Sushitröja, flashigt som fän.


Ring, 49 :-, Glitter (Älskar när dom har "rock-tema" på grejerna!)


Örhängen, typ.. Glömt priset.. Men funna på Glitter!


Har man beslutsångest köper man alltid bägge paren.
Så jobbar jag. Dessa kosta typ.. 120 spänn, also Glitter!


Vem säger att de alltid ska vara tro, hopp och kärlek?
Kärlek är inte alltid så vackert, och döden får vi alla uppleva, så...
Varför inte ett tro, hopp och döden halsband? Jag gilla de! (Glitter här med.)



Sen sponsrade morsan mig med en mascara och ett par hela skor.
I like that alot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0