åååh!

Hörde idag på P3 att Hardcore Superstar spelar på Skogsröjet i Rejmyre eller nåt.
Checkade skiten på Google och insåg sen att festivalfanskapet låg i Östergötland?
Vem i helvete går på festival där?
De va dessutom många sjukt bra band som skulle spela där oxå,
bland annat mina angels...
Jaja, får tjata mer på Frida så ska jag fan se dom i Norge.

Nä, nu ska jag sluta sura, rycka upp mig, ta en rök med Lovisa och
gå längs stranden och leta efter den mannen som försvann igår, här utanför.. "/

Dynazty – This Is My Life
Älskar denna versionen !
hade dom ställt upp med denna istället för den satans kassa Anna Bergendahl,
hade vi vunnit. Ni hade iaf vunnit mitt hjärta, era små stjärtgossar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0