Awesome!

Trots skiiit väder hela dagen igår, så avslutade jag, Lina, Elin och Olivia den på bästa sätt.
Båt, badring, bad och en hel del skratt. Efter allt detta roliga rundade vi av kvällen med en bra film,
Easy A hette den :)
Tusen tack tjejer! ♥

Iaf, igår så fick jag min klänning och mina två inväntade piercingar,
och i torsdags gjorde jag en snabb shopping när jag köpte paket till mammsen
(som fyllde år igår!), så tänkte bjussa på lite pix.
Enjoy!


Bikini, Gina Tricot.
19 kr/del, så 38 kr för en komplett bikini. :)


Skit dålig bild..
Men iaf, strandblus eller nåt, 49 kr från Gina Tricot!
(När jag handlade på Gina fick jag oxå en straaandbaaag.. Haha!)


Japp, där får ni se en snutt av mitt rum oxå.. Haha!
Långklänning, Vero Moda, 99 kr!


Ursäkta bilden..!

Sådär ja! :)

Nu ska jag städa vidare, sen ska jag duscha och se vad dagen har att erbjuda.
Lyssna på lite skön musik som jag förresten!

In Flames – Deliver Us


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0