Blanda inte in mig i vårat förhållande!

Älskar Yrrol. Älskar de citatet. Känner igen mig där på nåt sätt?
Jag är ju lixom, forever alone. Living the dream! ;)
(Förresten va RHCP asbra igår!)

Nä, men fan. Jävla skitdag idag faktiskt, nu när jag tänker efter?
Börja med att jag tappa en piercingplupp i sängen, den återfanns aldrig.
Sen så fick jag en jävla dörr i ansiktet av en jävla tomte på industri.
Avslutade denna suuuuper trevliga dag med att bli misshandlad av Pontuz, David och Adrian med ett jävla badminton rack? Vafan är de för stil? Hate you, guys..

Meeeen, nu ska jag sluta klaga, för i morgon börjar jag 11.50 och har endast 2 lektioner.
Firar detta med att beställa en jacka, och... Tja, de blir alltid mer, haha :)


You are the church
I am the steeple
When we fuck we're all God's people
Slutgarden - Marilyn Manson


Kommentarer
Postat av: Anonym

vicken jacka ? ;D

2011-08-31 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0