Hoppla hoppla, godis mitt i veckan ser jag?

Asså, nu va de så längesen jag bloggade, så jag har glömt av vad jag senast skrev?
Men om jag inte redan tackat mina tjejer för i lördags, så gör jag de nu..
Tusen tack till Frida och Viktoria för en super mysig dag i Göteborg!
Ska visserligen erkänna att jag hellre hade softat på Skogsröjet,
men ah.. Shopping, goda drinkar och trevlig musik skadar aldrig! :)


Linne, 99 :- Carlings !


Fick detta linnet på köpet när jag köpte ett par svarta jeans på BikBok.
Tyckte de va ganska onödigt att ta kort på ett par jeans,
jag menar.. Alla vet hur ett par jeans ser ut, och alla vet vilken färg svart är.. ;)


Shorts, 298 :-, Shock.




Kvällen avrundades på bästa sätt:
God mat, drinkar á la Vicke, vin, fondue (?!), rock music and some smoke.
Perfekt! :)

Well well, igår skulle detta inlägget upp egentligen,
men mitt internet ville inte göra som jag ville, så därför kommer de idag ist..
Va och kollade på fotboll igår med Mathilda och Isaac.
B-laget mötte Norvalla, och dom förlorade med 6-5 tror jag.
Jag vet inte, jag är inte så insatt.
Men iaf, den fina rubriken fick lixom.. Ah, beskriva de lilla godiset som fanns på planen,
om ni förstår..? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0