I morgon.. Då jääävlar!

Jag hade glömt bort hur galet fort veckorna går när man går i skolan,
men just nu kom jag på de igen.
Fatta att de redan är fredag i morgon? Gött!
Börjar 10.20, sen har jag hål från 12-15.10.
Tror dessvärre att jag åker hem då,
för annars hinner jag inte fixa till mig tills morgondagens tokigheter..

För i morgon äre den årliga vaktmästarfesten!
Kommer bli fett som fan, om allt blir som vi tänkt oss.
I morgon är de Fridornas night, living the dream!

Förresten, jag måste berätta en as ful sak.
På fredagar har jag lektion mellan 8.10-12.00 i vanliga fall,
förutom i morgon då.. När den kursen är slut ser min fredag ut såhär:
Första lektion, 15.10-16.00.
Värt? -.-


Ååååh, vad jag har saknat dig ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0