IQ badboll, fiskpinne, makrillsben, fågelskit..

Jag har aldrig riktigt påstått att jag är så speciellt smart,
och jag har ingen anledning till att påstå de heller,
speciellt inte nu..
Tja, de började såhär...

Jag har en tendens att få blåsor på pekfingret när jag klipper gräs,
för den där styr-saken är typ inklädd i nåt gummi liknande material,
så de blir en friktion som gör att de uppstår blåsor.
(Efter detta utlåtande lät jag genast lite smartare. Lite iaf.)
Jag va "smart" och satte ett plåster där så jag skulle undvika en blåsa,
men tänkte dessvärre inte på att de va sol idag.
Resultatet ? Jag och Snooki ligger väl ungefär on the same level...


Nåväl, man ser ju att jag fått färg sen innan iaf, haha ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0