Satfläsk!

En jävla skitdag på jobbet är genomliden,
och jag förstår inte hur i helvete jag ska klara 3 till?
Do it like a dude.

Iaf, idag på lunchen (när jag låg och typ halvsov),
så va Frida min lilla fjortis inne och läste Dessies blogg, varför hon nu gjorde de..
Anyway så hade denna ooootroligt klyftiga tös listat om saker om sig själv..
Hon nämnde bland annat att hon inte lagt en kabel på 2 veckor (?!?!?),
eller ah... "Gjort nummer två, hahaha" som hon så fint uttryckte sig.
Serri, söker du fler läsare genom att säga att du har skitdålig matsmältning?
Vi kanske borde sponsra dig med en tarmsköljning? :)

Jaja, trots en sjuke bitter dag så har jag fått span på en snygg engelsman som klättrar i träd,
sovit i 2 timmar (vilket betyder att jag kommer dygna inatt.) och jag har fått övningsköra med "finbilen".
Tyckte min farsa att jag va så grym på att köra,
eller hade han tagit nåt lugnande?

Dusch nu, sen Criss Angel.
Wear condom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0