Someday...

Någon dag, någon gång, så ska jag flytta härifrån.
Flytta härifrån, gifta mig med en rockstar och bara glida igenom resten av livet.
Sen när jag dör ska jag spöka för alla fuckers jag inte tycker om.
Jag gillar planering, och denna planeringen är den bästa jag gjort hittills detta året.

Förresten va jag på Gekås i onsdags om någon ville veta.
Och om de finns nån som vill veta de otroligt ointressanta jag köpte så kommer de här...

* Pippi-kofta
* Randigt linne (svart & vitt.)
* Batman t-shirt
* Skärp
* Sjal/halsduk x2
* Svart puderögonskugga med glitter
* Svart kajal
* Rosa tandborste
* Parfym
* Väska
* Sockar
* Trosor x2
* Bh
* Ring x3
* Armband
* Hårblekning
 (eftersom jag ev. ska färga håret svart, måste jag ha en backup om jag skulle ångra mig)

De va nog allt ? Ska dock käka pizza och beställa 2 piercingar nu.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0